საშინაო დავალების შეფასების რუბრიკები მათემატიკაში:
|
||||||||||
1 - 3
|
არა აქვს შესრულებული დავალება;
|
6 - 7
|
იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო ცნებებს;
|
|||||||
აქვს ნაწილობრივ შესრულებული, არაადექვატურად იყენებს ცნებებს და ტერმინებს
|
პოულობს ამოცანის ამოხსნის გზებს, მიჰყვება მას, თუმცა ხარვეზებით;
|
|||||||||
ვერ პოულობს ამოხსნის გზებს;
|
გამოთვლები ძირითადად სწორეა, მაგრამ შეიცავს ტექნიკურ ხარვეზებს;
|
|||||||||
4 - 5
|
იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო ცნებებს;
|
8 -
10
|
იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად ყველა ცნებებს და დებულებას;
|
|||||||
პოულობს ამოხსნის გზებს,მაგრამ არასრულყოფილად;
|
პოულობს ამოცანის ამოხსნის ოპტიმალურ გზას;
|
|||||||||
აწარმოებს გამოთვლების ნაწილს;
|
ბოლომდე ხსნის ამოცანას, გამოთვლები სწორეა;
|
|||||||||
საშინაო დავალების შეფასების რუბრიკები მათემატიკაში:
|
||||||||||
1 - 3
|
არა აქვს შესრულებული დავალება;
|
6 - 7
|
იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო ცნებებს;
|
|||||||
აქვს ნაწილობრივ შესრულებული, არაადექვატურად იყენებს ცნებებს და ტერმინებს
|
პოულობს ამოცანის ამოხსნის გზებს, მიჰყვება მას, თუმცა ხარვეზებით;
|
|||||||||
ვერ პოულობს ამოხსნის გზებს;
|
გამოთვლები ძირითადად სწორეა, მაგრამ შეიცავს ტექნიკურ ხარვეზებს;
|
|||||||||
4 - 5
|
იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო ცნებებს;
|
8 -
10
|
იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად ყველა ცნებებს და დებულებას;
|
|||||||
პოულობს ამოხსნის გზებს,მაგრამ არასრულყოფილად;
|
პოულობს ამოცანის ამოხსნის ოპტიმალურ გზას;
|
|||||||||
აწარმოებს გამოთვლების ნაწილს;
|
ბოლომდე ხსნის ამოცანას, გამოთვლები სწორეა;
|
|||||||||
საშინაო დავალების შეფასების რუბრიკები მათემატიკაში:
|
||||||||||
1 - 3
|
არა აქვს შესრულებული დავალება;
|
6 - 7
|
იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო ცნებებს;
|
|||||||
აქვს ნაწილობრივ შესრულებული, არაადექვატურად იყენებს ცნებებს და ტერმინებს
|
პოულობს ამოცანის ამოხსნის გზებს, მიჰყვება მას, თუმცა ხარვეზებით;
|
|||||||||
ვერ პოულობს ამოხსნის გზებს;
|
გამოთვლები ძირითადად სწორეა, მაგრამ შეიცავს ტექნიკურ ხარვეზებს;
|
|||||||||
4 - 5
|
იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო ცნებებს;
|
8 -
10
|
იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად ყველა ცნებებს და დებულებას;
|
|||||||
პოულობს ამოხსნის გზებს,მაგრამ არასრულყოფილად;
|
პოულობს ამოცანის ამოხსნის ოპტიმალურ გზას;
|
|||||||||
აწარმოებს გამოთვლების ნაწილს;
|
ბოლომდე ხსნის ამოცანას, გამოთვლები სწორეა;
|
შეფასების სქემა და რუბრიკები
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий